Trasa Turystyczna - informacje praktyczne
Organizacja zwiedzania
Dostawa realizowana jest przez firmę kurierską.
Koszt dostawy zależy od wagi przesyłki – dokładną cenę poznasz przed zakończeniem transakcji.
Koszt dostawy zależy od wagi przesyłki oraz od kraju, do którego paczka ma być dostarczona – dokładną cenę poznasz przed zakończeniem transakcji.
Dokładamy starań, aby wszystkie zamówienia były realizowane w ciągu dwóch dni roboczych od momentu otrzymania płatności. W szczególnych przypadkach czas może się jednak wydłużyć.
Tak, każde zamówienie można zmienić, o ile produkt nie został jeszcze wysłany i nie wystawiono dowodu zakupu. Aby zmienić zamówienie, wyślij e-mail na adres: sklep@kopalnia.pl.
Wszystkie zamówienia złożone w sklepie internetowym dostarczane są przez firmę kurierską.
Zapraszamy również na zakupy do sklepu działającego na terenie Kopalni.
Zapraszamy również na zakupy do sklepu działającego na terenie Kopalni.
30 kg. Limit wynika z ograniczeń przewozowych.
Nie oferujemy przesyłek za pobraniem.
Możesz śledzić status przesyłki na bieżąco. Gdy paczka zostanie wysłana, otrzymasz link i numer przesyłki.
Przelewem lub kartą kredytową za pośrednictwem serwisu PayU.
Tak, możesz wybrać taką opcję w serwisie PayU.
Prosimy o szybkie wykonywanie przelewu, ponieważ dzięki temu będziemy mogli sprawnie wysłać zamówione produkty. Maksymalny czas oczekiwania na płatność wynosi:
- 5 dni – w przypadku towarów
- 2 dni – w przypadku biletów na koncerty i wydarzenia
Tak. W momencie składania zamówienia zaznacz, że chcesz otrzymać fakturę i podaj niezbędne dane.
Nie ma takiej konieczności. Dane do wysyłki i faktury możesz podać podczas składania zamówienia.
Nie ma możliwości zwrotu zakupionych biletów. Pozostałe produkty należy odesłać w ciągu 14 dni od daty odbioru, aby dokonać zwrotu.
Klient nie może zrezygnować z zakupionych biletów.
Z innych towarów zakupionych w naszym sklepie klient może zrezygnować bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki, o ile towar nie był używany i nie został w żaden sposób uszkodzony lub zniszczony. Towary muszą być zwracane w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu wraz z otrzymaną fakturą VAT. Sklep gwarantuje zwrot ceny towaru. Zwrot może zostać wykonany przelewem na konto bankowe lub przekazem pocztowym na wskazany adres. Koszt przesyłek kurierskich, tzn. wysyłki i zwrotu towaru, nie podlega zwrotowi.
Z innych towarów zakupionych w naszym sklepie klient może zrezygnować bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki, o ile towar nie był używany i nie został w żaden sposób uszkodzony lub zniszczony. Towary muszą być zwracane w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu wraz z otrzymaną fakturą VAT. Sklep gwarantuje zwrot ceny towaru. Zwrot może zostać wykonany przelewem na konto bankowe lub przekazem pocztowym na wskazany adres. Koszt przesyłek kurierskich, tzn. wysyłki i zwrotu towaru, nie podlega zwrotowi.
Nie ma takiej możliwości. Prosimy o przemyślane zakupy.
Zwracając towar, ponosisz koszt przesyłki.
Prześlij do nas:
- towary w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu, bez śladów użytkowania
- wypełniony formularz zwrotu towaru – wzór znajdziesz w mailu z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia
- fakturę VAT – jeśli na Twoje życzenie dołączona została do przesyłki.
Nie, biletów na koncerty ani na wydarzenia nie można zwrócić. Prosimy o przemyślane zakupy.
Nie, oferujemy wyłącznie bilety na okaziciela. Są one zabezpieczone kodem i można je wykorzystać tylko jeden raz.
- W jaki sposób dostarczony zostanie zamówiony towar?
- Dostawa realizowana jest przez firmę kurierską.
- Jakie są koszty dostawy paczki w Polsce?
- Koszt dostawy zależy od wagi przesyłki – dokładną cenę poznasz przed zakończeniem transakcji.
- Jakie są koszty dostawy paczki za granicę?
- Koszt dostawy zależy od wagi przesyłki oraz od kraju, do którego paczka ma być dostarczona – dokładną cenę poznasz przed zakończeniem transakcji.
- Jaki jest czas realizacji zamówienia?
- Dokładamy starań, aby wszystkie zamówienia były realizowane w ciągu dwóch dni roboczych od momentu otrzymania płatności. W szczególnych przypadkach czas może się jednak wydłużyć.
- Czy istnieje możliwość dokonania korekty złożonego zamówienia?
- Tak, każde zamówienie można zmienić, o ile produkt nie został jeszcze wysłany i nie wystawiono dowodu zakupu. Aby zmienić zamówienie, wyślij e-mail na adres: sklep@kopalnia.pl.
- Czy zamówione produkty można odebrać osobiście, czy prowadzą Państwo tylko sprzedaż wysyłkową?
- Wszystkie zamówienia złożone w sklepie internetowym dostarczane są przez firmę kurierską.
Zapraszamy również na zakupy do sklepu działającego na terenie Kopalni. - Jaka jest maksymalna waga przesyłki?
- 30 kg. Limit wynika z ograniczeń przewozowych.
- Czy można sprawdzić zawartość paczki przed wpłaceniem należnej sumy kurierowi?
- Nie oferujemy przesyłek za pobraniem.
- Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia i śledzić przesyłkę?
- Możesz śledzić status przesyłki na bieżąco. Gdy paczka zostanie wysłana, otrzymasz link i numer przesyłki.
- W jaki sposób można zapłacić za towar?
- Przelewem lub kartą kredytową za pośrednictwem serwisu PayU.
- Czy można dokonać zapłaty za zakupiony towar przelewem?
- Tak, możesz wybrać taką opcję w serwisie PayU.
- Ile mam czasu na wykonanie płatności?
- Prosimy o szybkie wykonywanie przelewu, ponieważ dzięki temu będziemy mogli sprawnie wysłać zamówione produkty. Maksymalny czas oczekiwania na płatność wynosi:
- 5 dni – w przypadku towarów
- 2 dni – w przypadku biletów na koncerty i wydarzenia
- Czy można otrzymać fakturę VAT na zakupiony towar?
- Tak. W momencie składania zamówienia zaznacz, że chcesz otrzymać fakturę i podaj niezbędne dane.
- Czy, aby dokonać zakupu w sklepie on-line konieczne jest założenie konta?
- Nie ma takiej konieczności. Dane do wysyłki i faktury możesz podać podczas składania zamówienia.
- Ile czasu jest na zwrócenie zamówionego towaru?
- Nie ma możliwości zwrotu zakupionych biletów. Pozostałe produkty należy odesłać w ciągu 14 dni od daty odbioru, aby dokonać zwrotu.
- Czy można dokonać zwrotu towaru bez podania przyczyny?
- Klient nie może zrezygnować z zakupionych biletów.
Z innych towarów zakupionych w naszym sklepie klient może zrezygnować bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki, o ile towar nie był używany i nie został w żaden sposób uszkodzony lub zniszczony. Towary muszą być zwracane w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu wraz z otrzymaną fakturą VAT. Sklep gwarantuje zwrot ceny towaru. Zwrot może zostać wykonany przelewem na konto bankowe lub przekazem pocztowym na wskazany adres. Koszt przesyłek kurierskich, tzn. wysyłki i zwrotu towaru, nie podlega zwrotowi. - Czy jest możliwość wymiany zakupionych produktów?
- Nie ma takiej możliwości. Prosimy o przemyślane zakupy.
- Chcę zwrócić towar. Kto ponosi opłatę za przesyłkę zwrotną?
- Zwracając towar, ponosisz koszt przesyłki.
- Chcę zwrócić towar. Jakie warunki muszę spełnić?
- Prześlij do nas:
- towary w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu, bez śladów użytkowania
- wypełniony formularz zwrotu towaru – wzór znajdziesz w mailu z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia
- fakturę VAT – jeśli na Twoje życzenie dołączona została do przesyłki.
- Czy mogę zwrócić bilet na koncert?
- Nie, biletów na koncerty ani na wydarzenia nie można zwrócić. Prosimy o przemyślane zakupy.
- Czy bilety są imienne?
- Nie, oferujemy wyłącznie bilety na okaziciela. Są one zabezpieczone kodem i można je wykorzystać tylko jeden raz.
Na trasie
- W jaki sposób dostarczony zostanie zamówiony towar?
- Dostawa realizowana jest przez firmę kurierską.
- Jakie są koszty dostawy paczki w Polsce?
- Koszt dostawy zależy od wagi przesyłki – dokładną cenę poznasz przed zakończeniem transakcji.
- Jakie są koszty dostawy paczki za granicę?
- Koszt dostawy zależy od wagi przesyłki oraz od kraju, do którego paczka ma być dostarczona – dokładną cenę poznasz przed zakończeniem transakcji.
- Jaki jest czas realizacji zamówienia?
- Dokładamy starań, aby wszystkie zamówienia były realizowane w ciągu dwóch dni roboczych od momentu otrzymania płatności. W szczególnych przypadkach czas może się jednak wydłużyć.
- Czy istnieje możliwość dokonania korekty złożonego zamówienia?
- Tak, każde zamówienie można zmienić, o ile produkt nie został jeszcze wysłany i nie wystawiono dowodu zakupu. Aby zmienić zamówienie, wyślij e-mail na adres: sklep@kopalnia.pl.
- Czy zamówione produkty można odebrać osobiście, czy prowadzą Państwo tylko sprzedaż wysyłkową?
- Wszystkie zamówienia złożone w sklepie internetowym dostarczane są przez firmę kurierską.
Zapraszamy również na zakupy do sklepu działającego na terenie Kopalni. - Jaka jest maksymalna waga przesyłki?
- 30 kg. Limit wynika z ograniczeń przewozowych.
- Czy można sprawdzić zawartość paczki przed wpłaceniem należnej sumy kurierowi?
- Nie oferujemy przesyłek za pobraniem.
- Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia i śledzić przesyłkę?
- Możesz śledzić status przesyłki na bieżąco. Gdy paczka zostanie wysłana, otrzymasz link i numer przesyłki.
- W jaki sposób można zapłacić za towar?
- Przelewem lub kartą kredytową za pośrednictwem serwisu PayU.
- Czy można dokonać zapłaty za zakupiony towar przelewem?
- Tak, możesz wybrać taką opcję w serwisie PayU.
- Ile mam czasu na wykonanie płatności?
- Prosimy o szybkie wykonywanie przelewu, ponieważ dzięki temu będziemy mogli sprawnie wysłać zamówione produkty. Maksymalny czas oczekiwania na płatność wynosi:
- 5 dni – w przypadku towarów
- 2 dni – w przypadku biletów na koncerty i wydarzenia
- Czy można otrzymać fakturę VAT na zakupiony towar?
- Tak. W momencie składania zamówienia zaznacz, że chcesz otrzymać fakturę i podaj niezbędne dane.
- Czy, aby dokonać zakupu w sklepie on-line konieczne jest założenie konta?
- Nie ma takiej konieczności. Dane do wysyłki i faktury możesz podać podczas składania zamówienia.
- Ile czasu jest na zwrócenie zamówionego towaru?
- Nie ma możliwości zwrotu zakupionych biletów. Pozostałe produkty należy odesłać w ciągu 14 dni od daty odbioru, aby dokonać zwrotu.
- Czy można dokonać zwrotu towaru bez podania przyczyny?
- Klient nie może zrezygnować z zakupionych biletów.
Z innych towarów zakupionych w naszym sklepie klient może zrezygnować bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki, o ile towar nie był używany i nie został w żaden sposób uszkodzony lub zniszczony. Towary muszą być zwracane w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu wraz z otrzymaną fakturą VAT. Sklep gwarantuje zwrot ceny towaru. Zwrot może zostać wykonany przelewem na konto bankowe lub przekazem pocztowym na wskazany adres. Koszt przesyłek kurierskich, tzn. wysyłki i zwrotu towaru, nie podlega zwrotowi. - Czy jest możliwość wymiany zakupionych produktów?
- Nie ma takiej możliwości. Prosimy o przemyślane zakupy.
- Chcę zwrócić towar. Kto ponosi opłatę za przesyłkę zwrotną?
- Zwracając towar, ponosisz koszt przesyłki.
- Chcę zwrócić towar. Jakie warunki muszę spełnić?
- Prześlij do nas:
- towary w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu, bez śladów użytkowania
- wypełniony formularz zwrotu towaru – wzór znajdziesz w mailu z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia
- fakturę VAT – jeśli na Twoje życzenie dołączona została do przesyłki.
- Czy mogę zwrócić bilet na koncert?
- Nie, biletów na koncerty ani na wydarzenia nie można zwrócić. Prosimy o przemyślane zakupy.
- Czy bilety są imienne?
- Nie, oferujemy wyłącznie bilety na okaziciela. Są one zabezpieczone kodem i można je wykorzystać tylko jeden raz.
Bezpieczeństwo
- W jaki sposób dostarczony zostanie zamówiony towar?
- Dostawa realizowana jest przez firmę kurierską.
- Jakie są koszty dostawy paczki w Polsce?
- Koszt dostawy zależy od wagi przesyłki – dokładną cenę poznasz przed zakończeniem transakcji.
- Jakie są koszty dostawy paczki za granicę?
- Koszt dostawy zależy od wagi przesyłki oraz od kraju, do którego paczka ma być dostarczona – dokładną cenę poznasz przed zakończeniem transakcji.
- Jaki jest czas realizacji zamówienia?
- Dokładamy starań, aby wszystkie zamówienia były realizowane w ciągu dwóch dni roboczych od momentu otrzymania płatności. W szczególnych przypadkach czas może się jednak wydłużyć.
- Czy istnieje możliwość dokonania korekty złożonego zamówienia?
- Tak, każde zamówienie można zmienić, o ile produkt nie został jeszcze wysłany i nie wystawiono dowodu zakupu. Aby zmienić zamówienie, wyślij e-mail na adres: sklep@kopalnia.pl.
- Czy zamówione produkty można odebrać osobiście, czy prowadzą Państwo tylko sprzedaż wysyłkową?
- Wszystkie zamówienia złożone w sklepie internetowym dostarczane są przez firmę kurierską.
Zapraszamy również na zakupy do sklepu działającego na terenie Kopalni. - Jaka jest maksymalna waga przesyłki?
- 30 kg. Limit wynika z ograniczeń przewozowych.
- Czy można sprawdzić zawartość paczki przed wpłaceniem należnej sumy kurierowi?
- Nie oferujemy przesyłek za pobraniem.
- Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia i śledzić przesyłkę?
- Możesz śledzić status przesyłki na bieżąco. Gdy paczka zostanie wysłana, otrzymasz link i numer przesyłki.
- W jaki sposób można zapłacić za towar?
- Przelewem lub kartą kredytową za pośrednictwem serwisu PayU.
- Czy można dokonać zapłaty za zakupiony towar przelewem?
- Tak, możesz wybrać taką opcję w serwisie PayU.
- Ile mam czasu na wykonanie płatności?
- Prosimy o szybkie wykonywanie przelewu, ponieważ dzięki temu będziemy mogli sprawnie wysłać zamówione produkty. Maksymalny czas oczekiwania na płatność wynosi:
- 5 dni – w przypadku towarów
- 2 dni – w przypadku biletów na koncerty i wydarzenia
- Czy można otrzymać fakturę VAT na zakupiony towar?
- Tak. W momencie składania zamówienia zaznacz, że chcesz otrzymać fakturę i podaj niezbędne dane.
- Czy, aby dokonać zakupu w sklepie on-line konieczne jest założenie konta?
- Nie ma takiej konieczności. Dane do wysyłki i faktury możesz podać podczas składania zamówienia.
- Ile czasu jest na zwrócenie zamówionego towaru?
- Nie ma możliwości zwrotu zakupionych biletów. Pozostałe produkty należy odesłać w ciągu 14 dni od daty odbioru, aby dokonać zwrotu.
- Czy można dokonać zwrotu towaru bez podania przyczyny?
- Klient nie może zrezygnować z zakupionych biletów.
Z innych towarów zakupionych w naszym sklepie klient może zrezygnować bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki, o ile towar nie był używany i nie został w żaden sposób uszkodzony lub zniszczony. Towary muszą być zwracane w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu wraz z otrzymaną fakturą VAT. Sklep gwarantuje zwrot ceny towaru. Zwrot może zostać wykonany przelewem na konto bankowe lub przekazem pocztowym na wskazany adres. Koszt przesyłek kurierskich, tzn. wysyłki i zwrotu towaru, nie podlega zwrotowi. - Czy jest możliwość wymiany zakupionych produktów?
- Nie ma takiej możliwości. Prosimy o przemyślane zakupy.
- Chcę zwrócić towar. Kto ponosi opłatę za przesyłkę zwrotną?
- Zwracając towar, ponosisz koszt przesyłki.
- Chcę zwrócić towar. Jakie warunki muszę spełnić?
- Prześlij do nas:
- towary w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu, bez śladów użytkowania
- wypełniony formularz zwrotu towaru – wzór znajdziesz w mailu z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia
- fakturę VAT – jeśli na Twoje życzenie dołączona została do przesyłki.
- Czy mogę zwrócić bilet na koncert?
- Nie, biletów na koncerty ani na wydarzenia nie można zwrócić. Prosimy o przemyślane zakupy.
- Czy bilety są imienne?
- Nie, oferujemy wyłącznie bilety na okaziciela. Są one zabezpieczone kodem i można je wykorzystać tylko jeden raz.
