Niezwykła przygoda dla całej rodziny! Wybierz zwiedzanie z noclegiem pod ziemią.SPRAWDŹ >>

Kopalnia Soli „Wieliczka”

Zwiedzanie dla rodzin

Mali i duzi podróżnicy!

Podziemia skrywają wiele, wiele tajemnic. A jedna z nich taka: nie jedno oblicze ma kopalnia i każdy – jeśli chce – coś innego zobaczyć w niej może! Dlatego tak ważne jest, abyście wybrali, z kim chcecie ruszyć do krainy soli.

  • Doświadczony przewodnik pokaże Wam najpiękniejsze miejsca w solnych podziemiach na klasycznej Trasie Turystycznej.

  • Duch kopalni Skarbnik zabierze Was w podróż do wykutego w soli świata pełnego legend i tajemnic.

Grupa dzieci siedzi obok przewodnika przebranego za ducha kopalni Skarbnika w komorze solnej, w tle rzeźby wykute w soli i drabina oparta o ścianę.

Grupy wiekowe
(z dziećmi w jakim wieku, mogę zwiedzać?)

w każdym wieku
Trasa Turystyczna

Rodzinne zwiedzanie podziemi

variant.image.alt

Informacje Praktyczne

Udogodnienia dla rodzin:

  • Pod ziemią organizowanych jest co roku ponad 300 różnorodnych imprez, zarówno kameralnych, jak i przeznaczonych dla kilkuset uczestników. W kopalni mają miejsce koncerty muzyki poważnej i rozrywkowej, spektakle teatralne, wydarzenia sportowe (np. gala boksu zawodowego, gala wyścigu Tour de Pologne), uroczyste bale, wystawy artystyczne, konferencje i szkolenia.

    Wieloletnie doświadczenie i stała współpraca z licznymi firmami i instytucjami są gwarancją wysokiej jakości usług świadczonych przez kopalnię, dzięki czemu, każdy event zorganizowany pod ziemią zapada w pamięci gości na długo.

    Kopalnia posiada doświadczony zespół, który nie tylko poradzi sobie z największymi wyzwaniami, ale również podpowie, jak w pełni wykorzystać potencjał podziemnych przestrzeni.
  • Wycena zależy od szczegółów eventu i przygotowywana jest indywidualnie.
    Aby otrzymać kalkulację należy skontaktować się z Działem Organizacji Imprez.

  • Kopalnia Soli „Wieliczka” zapewnia własny catering dopasowany do każdego rodzaju imprez. Z naszą pomocą zorganizujesz przerwę kawową dla uczestników szkolenia, wykwintną degustację w czasie spotkania biznesowego, a także bankiet lub przyjęcie dla kilkuset uczestników. Na potrzeby eventów organizowanych na powierzchni catering zapewnia restauracja Hotelu Grand Sal****. W pełni wyposażona kuchnia znajduje się również w podziemiach, dzięki czemu wszystkie potrawy są zawsze przygotowywane na miejscu. Korzystamy ze świeżych produktów, dbając o ich jakość.

  • Organizator może decydować o tym, jaki będzie dress code planowanego wydarzenia, bez obaw związanych z charakterem miejsca – Kopalnia Soli „Wieliczka” zapewnia gościom eventów zjazd/wyjazd windą oraz komfortową drogę dojściową na miejsce danego wydarzenia.
    Jeśli przed rozpoczęciem eventu zaplanowane jest zwiedzanie kopalni wówczas goście schodzą do podziemi schodami na poziom I (zjazd windą w takim przypadku jest możliwy za dodatkową opłatą). W pobliżu każdej komory przeznaczonej do organizacji eventu, znajduje się szatnia.

  • Temperatura w podziemiach to 17-18ºC.

  • Dla większego komfortu uczestników imprez wszystkie komory oraz korytarze są dobrze oświetlone.

  • W kopalni czeka wiele dodatkowych atrakcji, które możesz zorganizować dla uczestników wydarzenia. Gości można zaprosić np. na zwiedzanie Trasy Turystycznej lub Trasy Górniczej, ale dostępnych możliwości jest znacznie więcej.
    Skontaktuj się z Działem Organizacji Imprez, aby poznać szczegółową ofertę.

  • Na potrzeby organizacji imprez udostępnianych jest 9 podziemnych komór, a także restauracja i sale konferencyjne w położonym na powierzchni Hotelu Grand Sal****. Klikając w poniższe linki możesz dowiedzieć się więcej o każdej z udostępnianych przestrzeni.

    Warto wiedzieć, że podziemne przestrzenie są niedostępne dla zwiedzających w czasie trwania wydarzenia, dostęp do nich mają jedynie uczestnicy eventu.

  • Tak, goście wydarzeń organizowanych pod ziemią, mają dostęp do różnych udogodnień, w tym szatni i toalet. Niektóre z wynajmowanych przestrzeni posiadają także dostęp do Internetu i sieci komórkowych wybranych operatorów, a nawet garderobę czy drink bar. Każda z komór eventowych posiada własne zaplecze gastronomiczne. Do dyspozycji organizatora wydarzenia oddajemy także sprzęt techniczny (m.in. ekran, projektor), szczegółowe informacje dotyczące wyposażenia danej lokalizacji znajdują się: tutaj.

  • Tak, przy każdej komorze znajduje się indywidualne zaplecze gastronomiczne. Gotujemy na miejscu i ze świeżych produktów, zawsze dbając o ich jakość.

  • Tak, Komora Warszawa ma takie miejsce, w którym artyści w ciszy i spokoju mogą przygotować się do występu.

  • Dwie największe komory eventowe, tzn. WarszawaHaluszki I, które często goszczą wydarzenia artystyczne, posiadają sceny, z których skorzystać mogą wykonawcy.

  • Nocleg dla uczestników wydarzenia można zorganizować w Hotelu Grand Sal****. Hotel położony jest w malowniczym Parku św. Kingi, kilka kroków od Szybu Daniłowicza, którym goście zjeżdżają do podziemi na event.

Warto wiedzieć:

  • Pod ziemią organizowanych jest co roku ponad 300 różnorodnych imprez, zarówno kameralnych, jak i przeznaczonych dla kilkuset uczestników. W kopalni mają miejsce koncerty muzyki poważnej i rozrywkowej, spektakle teatralne, wydarzenia sportowe (np. gala boksu zawodowego, gala wyścigu Tour de Pologne), uroczyste bale, wystawy artystyczne, konferencje i szkolenia.

    Wieloletnie doświadczenie i stała współpraca z licznymi firmami i instytucjami są gwarancją wysokiej jakości usług świadczonych przez kopalnię, dzięki czemu, każdy event zorganizowany pod ziemią zapada w pamięci gości na długo.

    Kopalnia posiada doświadczony zespół, który nie tylko poradzi sobie z największymi wyzwaniami, ale również podpowie, jak w pełni wykorzystać potencjał podziemnych przestrzeni.
  • Wycena zależy od szczegółów eventu i przygotowywana jest indywidualnie.
    Aby otrzymać kalkulację należy skontaktować się z Działem Organizacji Imprez.

  • Kopalnia Soli „Wieliczka” zapewnia własny catering dopasowany do każdego rodzaju imprez. Z naszą pomocą zorganizujesz przerwę kawową dla uczestników szkolenia, wykwintną degustację w czasie spotkania biznesowego, a także bankiet lub przyjęcie dla kilkuset uczestników. Na potrzeby eventów organizowanych na powierzchni catering zapewnia restauracja Hotelu Grand Sal****. W pełni wyposażona kuchnia znajduje się również w podziemiach, dzięki czemu wszystkie potrawy są zawsze przygotowywane na miejscu. Korzystamy ze świeżych produktów, dbając o ich jakość.

  • Organizator może decydować o tym, jaki będzie dress code planowanego wydarzenia, bez obaw związanych z charakterem miejsca – Kopalnia Soli „Wieliczka” zapewnia gościom eventów zjazd/wyjazd windą oraz komfortową drogę dojściową na miejsce danego wydarzenia.
    Jeśli przed rozpoczęciem eventu zaplanowane jest zwiedzanie kopalni wówczas goście schodzą do podziemi schodami na poziom I (zjazd windą w takim przypadku jest możliwy za dodatkową opłatą). W pobliżu każdej komory przeznaczonej do organizacji eventu, znajduje się szatnia.

  • Temperatura w podziemiach to 17-18ºC.

  • Dla większego komfortu uczestników imprez wszystkie komory oraz korytarze są dobrze oświetlone.

  • W kopalni czeka wiele dodatkowych atrakcji, które możesz zorganizować dla uczestników wydarzenia. Gości można zaprosić np. na zwiedzanie Trasy Turystycznej lub Trasy Górniczej, ale dostępnych możliwości jest znacznie więcej.
    Skontaktuj się z Działem Organizacji Imprez, aby poznać szczegółową ofertę.

  • Na potrzeby organizacji imprez udostępnianych jest 9 podziemnych komór, a także restauracja i sale konferencyjne w położonym na powierzchni Hotelu Grand Sal****. Klikając w poniższe linki możesz dowiedzieć się więcej o każdej z udostępnianych przestrzeni.

    Warto wiedzieć, że podziemne przestrzenie są niedostępne dla zwiedzających w czasie trwania wydarzenia, dostęp do nich mają jedynie uczestnicy eventu.

  • Tak, goście wydarzeń organizowanych pod ziemią, mają dostęp do różnych udogodnień, w tym szatni i toalet. Niektóre z wynajmowanych przestrzeni posiadają także dostęp do Internetu i sieci komórkowych wybranych operatorów, a nawet garderobę czy drink bar. Każda z komór eventowych posiada własne zaplecze gastronomiczne. Do dyspozycji organizatora wydarzenia oddajemy także sprzęt techniczny (m.in. ekran, projektor), szczegółowe informacje dotyczące wyposażenia danej lokalizacji znajdują się: tutaj.

  • Tak, przy każdej komorze znajduje się indywidualne zaplecze gastronomiczne. Gotujemy na miejscu i ze świeżych produktów, zawsze dbając o ich jakość.

  • Tak, Komora Warszawa ma takie miejsce, w którym artyści w ciszy i spokoju mogą przygotować się do występu.

  • Dwie największe komory eventowe, tzn. WarszawaHaluszki I, które często goszczą wydarzenia artystyczne, posiadają sceny, z których skorzystać mogą wykonawcy.

  • Nocleg dla uczestników wydarzenia można zorganizować w Hotelu Grand Sal****. Hotel położony jest w malowniczym Parku św. Kingi, kilka kroków od Szybu Daniłowicza, którym goście zjeżdżają do podziemi na event.