Organizacja zwiedzania

Dostawa realizowana jest przez firmę kurierską. 
Koszt dostawy zależy od wagi przesyłki – dokładną cenę poznasz przed zakończeniem transakcji.
Koszt dostawy zależy od wagi przesyłki oraz od kraju, do którego paczka ma być dostarczona – dokładną cenę poznasz przed zakończeniem transakcji.
Dokładamy starań, aby wszystkie zamówienia były realizowane w ciągu dwóch dni roboczych od momentu otrzymania płatności. W szczególnych przypadkach czas może się jednak wydłużyć.
Tak, każde zamówienie można zmienić, o ile produkt nie został jeszcze wysłany i nie wystawiono dowodu zakupu. Aby zmienić zamówienie, wyślij e-mail na adres: sklep@kopalnia.pl.
Wszystkie zamówienia złożone w sklepie internetowym dostarczane są przez firmę kurierską. 
Zapraszamy również na zakupy do sklepu działającego na terenie Kopalni.
30 kg. Limit wynika z ograniczeń przewozowych.
Nie oferujemy przesyłek za pobraniem.
Możesz śledzić status przesyłki na bieżąco. Gdy paczka zostanie wysłana, otrzymasz link i numer przesyłki.
Przelewem lub kartą kredytową za pośrednictwem serwisu PayU.
Tak, możesz wybrać taką opcję w serwisie PayU.
Prosimy o szybkie wykonywanie przelewu, ponieważ dzięki temu będziemy mogli sprawnie wysłać zamówione produkty. Maksymalny czas oczekiwania na płatność wynosi:
  • 5 dni – w przypadku towarów
  • 2 dni – w przypadku biletów na koncerty i wydarzenia 
Po tym czasie zamówienie jest anulowane.
Tak. W momencie składania zamówienia zaznacz, że chcesz otrzymać fakturę i podaj niezbędne dane.
Nie ma takiej konieczności. Dane do wysyłki i faktury możesz podać podczas składania zamówienia.
Nie ma możliwości zwrotu zakupionych biletów. Pozostałe produkty należy odesłać w ciągu 14 dni od daty odbioru, aby dokonać zwrotu.
Klient nie może zrezygnować z zakupionych biletów.

Z innych towarów zakupionych w naszym sklepie klient może zrezygnować bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki, o ile towar nie był używany i nie został w żaden sposób uszkodzony lub zniszczony. Towary muszą być zwracane w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu wraz z otrzymaną fakturą VAT. Sklep gwarantuje zwrot ceny towaru. Zwrot może zostać wykonany przelewem na konto bankowe lub przekazem pocztowym na wskazany adres. Koszt przesyłek kurierskich, tzn. wysyłki i zwrotu towaru, nie podlega zwrotowi.
Nie ma takiej możliwości. Prosimy o przemyślane zakupy.
Zwracając towar, ponosisz koszt przesyłki.
Prześlij do nas:

  • towary w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu, bez śladów użytkowania
  • wypełniony formularz zwrotu towaru – wzór znajdziesz w mailu z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia
  • fakturę VAT – jeśli na Twoje życzenie dołączona została do przesyłki.
Nie, biletów na koncerty ani na wydarzenia nie można zwrócić. Prosimy o przemyślane zakupy.
Nie, oferujemy wyłącznie bilety na okaziciela. Są one zabezpieczone kodem i można je wykorzystać tylko jeden raz.

W jaki sposób dostarczony zostanie zamówiony towar?
Dostawa realizowana jest przez firmę kurierską. 
Jakie są koszty dostawy paczki w Polsce?
Koszt dostawy zależy od wagi przesyłki – dokładną cenę poznasz przed zakończeniem transakcji.
Jakie są koszty dostawy paczki za granicę?
Koszt dostawy zależy od wagi przesyłki oraz od kraju, do którego paczka ma być dostarczona – dokładną cenę poznasz przed zakończeniem transakcji.
Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Dokładamy starań, aby wszystkie zamówienia były realizowane w ciągu dwóch dni roboczych od momentu otrzymania płatności. W szczególnych przypadkach czas może się jednak wydłużyć.
Czy istnieje możliwość dokonania korekty złożonego zamówienia?
Tak, każde zamówienie można zmienić, o ile produkt nie został jeszcze wysłany i nie wystawiono dowodu zakupu. Aby zmienić zamówienie, wyślij e-mail na adres: sklep@kopalnia.pl.
Czy zamówione produkty można odebrać osobiście, czy prowadzą Państwo tylko sprzedaż wysyłkową?
Wszystkie zamówienia złożone w sklepie internetowym dostarczane są przez firmę kurierską. 
Zapraszamy również na zakupy do sklepu działającego na terenie Kopalni.
Jaka jest maksymalna waga przesyłki?
30 kg. Limit wynika z ograniczeń przewozowych.
Czy można sprawdzić zawartość paczki przed wpłaceniem należnej sumy kurierowi?
Nie oferujemy przesyłek za pobraniem.
Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia i śledzić przesyłkę?
Możesz śledzić status przesyłki na bieżąco. Gdy paczka zostanie wysłana, otrzymasz link i numer przesyłki.
W jaki sposób można zapłacić za towar?
Przelewem lub kartą kredytową za pośrednictwem serwisu PayU.
Czy można dokonać zapłaty za zakupiony towar przelewem?
Tak, możesz wybrać taką opcję w serwisie PayU.
Ile mam czasu na wykonanie płatności?
Prosimy o szybkie wykonywanie przelewu, ponieważ dzięki temu będziemy mogli sprawnie wysłać zamówione produkty. Maksymalny czas oczekiwania na płatność wynosi:
  • 5 dni – w przypadku towarów
  • 2 dni – w przypadku biletów na koncerty i wydarzenia 
Po tym czasie zamówienie jest anulowane.
Czy można otrzymać fakturę VAT na zakupiony towar?
Tak. W momencie składania zamówienia zaznacz, że chcesz otrzymać fakturę i podaj niezbędne dane.
Czy, aby dokonać zakupu w sklepie on-line konieczne jest założenie konta?
Nie ma takiej konieczności. Dane do wysyłki i faktury możesz podać podczas składania zamówienia.
Ile czasu jest na zwrócenie zamówionego towaru?
Nie ma możliwości zwrotu zakupionych biletów. Pozostałe produkty należy odesłać w ciągu 14 dni od daty odbioru, aby dokonać zwrotu.
Czy można dokonać zwrotu towaru bez podania przyczyny?
Klient nie może zrezygnować z zakupionych biletów.

Z innych towarów zakupionych w naszym sklepie klient może zrezygnować bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki, o ile towar nie był używany i nie został w żaden sposób uszkodzony lub zniszczony. Towary muszą być zwracane w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu wraz z otrzymaną fakturą VAT. Sklep gwarantuje zwrot ceny towaru. Zwrot może zostać wykonany przelewem na konto bankowe lub przekazem pocztowym na wskazany adres. Koszt przesyłek kurierskich, tzn. wysyłki i zwrotu towaru, nie podlega zwrotowi.
Czy jest możliwość wymiany zakupionych produktów?
Nie ma takiej możliwości. Prosimy o przemyślane zakupy.
Chcę zwrócić towar. Kto ponosi opłatę za przesyłkę zwrotną?
Zwracając towar, ponosisz koszt przesyłki.
Chcę zwrócić towar. Jakie warunki muszę spełnić?
Prześlij do nas:

  • towary w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu, bez śladów użytkowania
  • wypełniony formularz zwrotu towaru – wzór znajdziesz w mailu z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia
  • fakturę VAT – jeśli na Twoje życzenie dołączona została do przesyłki.
Czy mogę zwrócić bilet na koncert?
Nie, biletów na koncerty ani na wydarzenia nie można zwrócić. Prosimy o przemyślane zakupy.
Czy bilety są imienne?
Nie, oferujemy wyłącznie bilety na okaziciela. Są one zabezpieczone kodem i można je wykorzystać tylko jeden raz.

Na trasie


W jaki sposób dostarczony zostanie zamówiony towar?
Dostawa realizowana jest przez firmę kurierską. 
Jakie są koszty dostawy paczki w Polsce?
Koszt dostawy zależy od wagi przesyłki – dokładną cenę poznasz przed zakończeniem transakcji.
Jakie są koszty dostawy paczki za granicę?
Koszt dostawy zależy od wagi przesyłki oraz od kraju, do którego paczka ma być dostarczona – dokładną cenę poznasz przed zakończeniem transakcji.
Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Dokładamy starań, aby wszystkie zamówienia były realizowane w ciągu dwóch dni roboczych od momentu otrzymania płatności. W szczególnych przypadkach czas może się jednak wydłużyć.
Czy istnieje możliwość dokonania korekty złożonego zamówienia?
Tak, każde zamówienie można zmienić, o ile produkt nie został jeszcze wysłany i nie wystawiono dowodu zakupu. Aby zmienić zamówienie, wyślij e-mail na adres: sklep@kopalnia.pl.
Czy zamówione produkty można odebrać osobiście, czy prowadzą Państwo tylko sprzedaż wysyłkową?
Wszystkie zamówienia złożone w sklepie internetowym dostarczane są przez firmę kurierską. 
Zapraszamy również na zakupy do sklepu działającego na terenie Kopalni.
Jaka jest maksymalna waga przesyłki?
30 kg. Limit wynika z ograniczeń przewozowych.
Czy można sprawdzić zawartość paczki przed wpłaceniem należnej sumy kurierowi?
Nie oferujemy przesyłek za pobraniem.
Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia i śledzić przesyłkę?
Możesz śledzić status przesyłki na bieżąco. Gdy paczka zostanie wysłana, otrzymasz link i numer przesyłki.
W jaki sposób można zapłacić za towar?
Przelewem lub kartą kredytową za pośrednictwem serwisu PayU.
Czy można dokonać zapłaty za zakupiony towar przelewem?
Tak, możesz wybrać taką opcję w serwisie PayU.
Ile mam czasu na wykonanie płatności?
Prosimy o szybkie wykonywanie przelewu, ponieważ dzięki temu będziemy mogli sprawnie wysłać zamówione produkty. Maksymalny czas oczekiwania na płatność wynosi:
  • 5 dni – w przypadku towarów
  • 2 dni – w przypadku biletów na koncerty i wydarzenia 
Po tym czasie zamówienie jest anulowane.
Czy można otrzymać fakturę VAT na zakupiony towar?
Tak. W momencie składania zamówienia zaznacz, że chcesz otrzymać fakturę i podaj niezbędne dane.
Czy, aby dokonać zakupu w sklepie on-line konieczne jest założenie konta?
Nie ma takiej konieczności. Dane do wysyłki i faktury możesz podać podczas składania zamówienia.
Ile czasu jest na zwrócenie zamówionego towaru?
Nie ma możliwości zwrotu zakupionych biletów. Pozostałe produkty należy odesłać w ciągu 14 dni od daty odbioru, aby dokonać zwrotu.
Czy można dokonać zwrotu towaru bez podania przyczyny?
Klient nie może zrezygnować z zakupionych biletów.

Z innych towarów zakupionych w naszym sklepie klient może zrezygnować bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki, o ile towar nie był używany i nie został w żaden sposób uszkodzony lub zniszczony. Towary muszą być zwracane w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu wraz z otrzymaną fakturą VAT. Sklep gwarantuje zwrot ceny towaru. Zwrot może zostać wykonany przelewem na konto bankowe lub przekazem pocztowym na wskazany adres. Koszt przesyłek kurierskich, tzn. wysyłki i zwrotu towaru, nie podlega zwrotowi.
Czy jest możliwość wymiany zakupionych produktów?
Nie ma takiej możliwości. Prosimy o przemyślane zakupy.
Chcę zwrócić towar. Kto ponosi opłatę za przesyłkę zwrotną?
Zwracając towar, ponosisz koszt przesyłki.
Chcę zwrócić towar. Jakie warunki muszę spełnić?
Prześlij do nas:

  • towary w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu, bez śladów użytkowania
  • wypełniony formularz zwrotu towaru – wzór znajdziesz w mailu z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia
  • fakturę VAT – jeśli na Twoje życzenie dołączona została do przesyłki.
Czy mogę zwrócić bilet na koncert?
Nie, biletów na koncerty ani na wydarzenia nie można zwrócić. Prosimy o przemyślane zakupy.
Czy bilety są imienne?
Nie, oferujemy wyłącznie bilety na okaziciela. Są one zabezpieczone kodem i można je wykorzystać tylko jeden raz.

Bezpieczeństwo


W jaki sposób dostarczony zostanie zamówiony towar?
Dostawa realizowana jest przez firmę kurierską. 
Jakie są koszty dostawy paczki w Polsce?
Koszt dostawy zależy od wagi przesyłki – dokładną cenę poznasz przed zakończeniem transakcji.
Jakie są koszty dostawy paczki za granicę?
Koszt dostawy zależy od wagi przesyłki oraz od kraju, do którego paczka ma być dostarczona – dokładną cenę poznasz przed zakończeniem transakcji.
Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Dokładamy starań, aby wszystkie zamówienia były realizowane w ciągu dwóch dni roboczych od momentu otrzymania płatności. W szczególnych przypadkach czas może się jednak wydłużyć.
Czy istnieje możliwość dokonania korekty złożonego zamówienia?
Tak, każde zamówienie można zmienić, o ile produkt nie został jeszcze wysłany i nie wystawiono dowodu zakupu. Aby zmienić zamówienie, wyślij e-mail na adres: sklep@kopalnia.pl.
Czy zamówione produkty można odebrać osobiście, czy prowadzą Państwo tylko sprzedaż wysyłkową?
Wszystkie zamówienia złożone w sklepie internetowym dostarczane są przez firmę kurierską. 
Zapraszamy również na zakupy do sklepu działającego na terenie Kopalni.
Jaka jest maksymalna waga przesyłki?
30 kg. Limit wynika z ograniczeń przewozowych.
Czy można sprawdzić zawartość paczki przed wpłaceniem należnej sumy kurierowi?
Nie oferujemy przesyłek za pobraniem.
Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia i śledzić przesyłkę?
Możesz śledzić status przesyłki na bieżąco. Gdy paczka zostanie wysłana, otrzymasz link i numer przesyłki.
W jaki sposób można zapłacić za towar?
Przelewem lub kartą kredytową za pośrednictwem serwisu PayU.
Czy można dokonać zapłaty za zakupiony towar przelewem?
Tak, możesz wybrać taką opcję w serwisie PayU.
Ile mam czasu na wykonanie płatności?
Prosimy o szybkie wykonywanie przelewu, ponieważ dzięki temu będziemy mogli sprawnie wysłać zamówione produkty. Maksymalny czas oczekiwania na płatność wynosi:
  • 5 dni – w przypadku towarów
  • 2 dni – w przypadku biletów na koncerty i wydarzenia 
Po tym czasie zamówienie jest anulowane.
Czy można otrzymać fakturę VAT na zakupiony towar?
Tak. W momencie składania zamówienia zaznacz, że chcesz otrzymać fakturę i podaj niezbędne dane.
Czy, aby dokonać zakupu w sklepie on-line konieczne jest założenie konta?
Nie ma takiej konieczności. Dane do wysyłki i faktury możesz podać podczas składania zamówienia.
Ile czasu jest na zwrócenie zamówionego towaru?
Nie ma możliwości zwrotu zakupionych biletów. Pozostałe produkty należy odesłać w ciągu 14 dni od daty odbioru, aby dokonać zwrotu.
Czy można dokonać zwrotu towaru bez podania przyczyny?
Klient nie może zrezygnować z zakupionych biletów.

Z innych towarów zakupionych w naszym sklepie klient może zrezygnować bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki, o ile towar nie był używany i nie został w żaden sposób uszkodzony lub zniszczony. Towary muszą być zwracane w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu wraz z otrzymaną fakturą VAT. Sklep gwarantuje zwrot ceny towaru. Zwrot może zostać wykonany przelewem na konto bankowe lub przekazem pocztowym na wskazany adres. Koszt przesyłek kurierskich, tzn. wysyłki i zwrotu towaru, nie podlega zwrotowi.
Czy jest możliwość wymiany zakupionych produktów?
Nie ma takiej możliwości. Prosimy o przemyślane zakupy.
Chcę zwrócić towar. Kto ponosi opłatę za przesyłkę zwrotną?
Zwracając towar, ponosisz koszt przesyłki.
Chcę zwrócić towar. Jakie warunki muszę spełnić?
Prześlij do nas:

  • towary w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu, bez śladów użytkowania
  • wypełniony formularz zwrotu towaru – wzór znajdziesz w mailu z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia
  • fakturę VAT – jeśli na Twoje życzenie dołączona została do przesyłki.
Czy mogę zwrócić bilet na koncert?
Nie, biletów na koncerty ani na wydarzenia nie można zwrócić. Prosimy o przemyślane zakupy.
Czy bilety są imienne?
Nie, oferujemy wyłącznie bilety na okaziciela. Są one zabezpieczone kodem i można je wykorzystać tylko jeden raz.